Boste skušali prodajo spletne strani povečati tudi tako, da vključite Google AdWords oglaševanje, pa kaj dosti nimate znanja na tem področju, niti nimate prav veliko izkušenj? Če želite Google AdWords oglaševanje upravljati sami, boste morali prebrati kar precej stvari, da boste sploh vedeli, kaj je Google AdWords oglaševanje, kako deluje, kakšne funkcije vse nudi in kako sploh kaj nastaviti, da bo vse delovalo čim bolj učinkovito. Zato je prav, da tokrat pogledamo čiste temelje, ki jih moramo poznati, preden se takšnega oglaševanja sploh lotimo, saj v nasprotnem primeru nimate prav veliko možnosti za to, da bi bilo Google AdWords oglaševanje učinkovito.
Za Google AdWords oglaševanje najprej ločite med kampanjo in oglasno skupino
To je ključno in ravno tu največ ljudi naredi napako. Če ne nudite le enega izdelka ali storitve, potem je vsekakor prav, da naredite več kampanj. Kampanja je pravzaprav neke vrste kategorija, oglasna skupina pa skupek oglasov, ki sodijo v kategorijo. Če nudite na primer potovanja, počitnice, opremo za počitnice, potem vse te kategorije daste v posebno kampanja, vsako med njimi pa razdelite med oglasne skupine, npr. država in potem znotraj držav posamezne namestitve. Na ta način boste lahko takoj videli, katera kampanja je najboljša, kje so še opcije za izboljšave ali pa morebiti celo ugotovili, da se kakšna kampanja nikakor ne splača. Za Google AdWords oglaševanje je pomembno tudi to, da ves čas spremljate konkurenco, poskušate še malenkost znižati ceno, če le gre, saj se razmere na trgu jasno spreminjajo. Seveda ni nujno, da boste lahko ceno za klik na Google AdWords oglaševanje zniževali, lahko jo boste morali tudi zviševati, ampak vsekakor, če boste Google AdWords oglaševanje postavili na teh temeljih, boste vse skupaj bistveno lažje delali in posledično tudi hitreje in, kar je še najbolj pomembno, boste za Google AdWords oglaševanje plačali manj dobili pa bistveno več.